پانسمان محافظ زخم آنتی باکتریال عسل - Principlelle IF Intelligent Care

موجود نیست
کد کالا
پانسمان محافظ زخم آنتی باکتریال عسل
‎1 تومان

پانسمان آنتی باکتریال عسل پرینسیپل


حاوی عسل طبی باک ویت و عناصر کمیاب 

همراه با سایزبندی حتی برای زخم های وسیع 

استریل شده با اشعه گاما 

مناسب برای انواع زخم های مزمن : 

زخم های عمیق و حفره ای 

زخم های عفونی 

زخم های خشک 

زخم های با اگزودای متوسط

مزایای پانسمان آنتی باکتریال عسل

  • حاوی اکسید های فلزی و روغن رزماری جهت تسریع بهبود زخم 
  • غنی از ترکیبات فنلی با خاصیت آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان 
  • تنظیم PH و آنزیم های دخیل در زخم بستر
  • فاقد یون نقره و آنتی بیوتیک
  • دارای بالاترین درصد عسل فاگوپیروم
پرینسیپل آی اف

توضیحات پانسمان عسل ورقه ای آنتی باکتریال 

پانسمان استریل زخم است که حاوی یک اسید استات غیر فعال است که با پماد حاوی ترکیبی از عسل پزشکی وعناصر کمیاب  است. فرمول پانسمان حاوی ترکیبات مصنوعی نمی باشد. مواد معدنی، عناصر کمیاب و اکسید ها به طور مستقیم با عسل گندم سیاه یا باک ویت ترکیب شده اند.


مراقبت هوشمندانه:

مداخله طبیعی در فعالیت پروتئاز و pH. عسل پزشکی براساس فرمول یونوژن .

زخم های مزمن در یک چرخه غیرطبیعی درمان نشده بوجود می آیند که ناشی از عدم تعادل در سطوح و فعالیت مرتبط با رطوبت، پروتئین، یون و باکتری است. آلودگی و عفونت روند بهبود زخم را پیچیده می کند. بعضی زخم ها (زخم های عمیق، حفره ها) فقط با استفاده از ترکیبات مایع امکان استعمالرا دارند. برای ایجاد پروتئاز و مدولاسیون PH مداخلات طبیعی و مناسب را مدنظر قرار می دهند. تغییر شرایط بستر زخم و اطراف زخم های مزمن به مراحل مناسب از درمان بستگی دارد.

 

 پانسمان عسل پرینسیپل

فرمولاسیون به تدریج بر روی سطح زخم پس از پانسمان خارج می گردد. محصولات توسط اشعه گاما استریلیزه می شوند. فرآیند مخلوط کردن اجزای سازنده به یک استاندارد غیر معمول قوی می انجامد.

 کاربرد پانسمان زخم آنتی باکتریال عسل پرینسیپل

 پانسمان زخم عسل پزشکی برای درمان زخم های حاد و مزمن، از جمله  زخم های آلوده و عفونی کاربرد دارد. که ممکن است بسته به میزان ترشح زخم ,  در زخم هایی با ترشح متوسط ، زیاد و خشک استفاده شود. با یک پانسمان ثانویه مناسب، آن را نیز می توان در زخم های با ترشح  شدید استفاده می شود. بسته به نوع زخم ممکن است از پانسمان های سنتی، یک پوشش پانسمان خاص، یک پوشش پلاستیکی یا آلژینات یا پانسمان بیو اکتیو پرینسیپل استفاده نمود.

پانسمان آنتی باکتریال عسل محیط زخم را با میکروارگانیسم ها متعادل می کند. این امر موجب ایجاد شرایط بهتر برای بازسازی بافت پوست می شود . تعادلی از وجود  میکروارگانیسم های مورد نیازدر محیط زخم با مراحل مختلف بهبودی همراه است. ویژگی های PrincipelleIF® تسهیل تنظیم رطوبت در محیط زخم و تنظیم pH در سطح زخم در طی روند بهبود است.پانسمان پرینسیپل زخم را در برابر آسیب های مکانیکی محافظت می کند.پانسمان ورقه ای آی اف از تخلیه ترشح زخم جلوگیری نمی کند.

 

خصوصیات و مقدار کلنی باکتریایی و نحوه ترکیب با این نوع عسل پزشکی که به خوبی شناخته شده است. رطوبت کم، اسیدهای آزاد و یک منبع غنی از ترکیبات فنولیک، محصول طبیعی موثر را در برابر طیف وسیعی از بیماری ها، از جمله   MRSA ایجاد کرده است.

جزئیات فنی پانسمان

پانسمان شامل :

  • یک نوار پانسمان بدون حاشیه و غیر چسبان لطیف با پوست


نکات پانسمان عسل آی اف

تحت نظارت یک متخصص مراقبت های بهداشتی محصول می تواند برای درمان (زخم های مزمن) آلوده، زخم های پا دیابتی، زالو و زخم های سوختگی استفاده شود.

این پانسمان را به علت داشتن سایز های مختلف می توان در کنار هم برای درمان زخم های بزرگتر استفاده نمود و سپس با گاز یا چسب حصیری ثابت شود.

اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:پانسمان محافظ زخم آنتی باکتریال عسل - Principlelle IF Intelligent Care
Your Rating