سال نو مبارک !

سفارشات آنلاین یا تلگرام ایتا پذیرفته می شود ارسال از ۱۴ فروردین

دستگاه تست قند خون یورایت سبز مدل 4279

موجود نیست
کد کالا
4279
‎79,000 تومان

کنترل قند خون به منظور پیشگیری از بروز عوارض نامطلوب دیابت می‌باشد به همین منظور داشتن دستگاه تست برای بیماران دیابتی الزامی ست. دستگاه تست قند خون یورایت سبزمی تواند گزینه مناسبی برای انجام این کار باشد. این دستگاه تولید تایوان توانایی اندازه گیری قند خون در 7 ثانیه را دارد و دارای حافظه برای ثبت میزان قند خون در ساعت و تاریخ مشخص را دارد.

 نوار تست قند خون یورایت (uright)

همان‌طور که ذکر شد افت قند خون یا هیپوگلیسمی یکی از عوارض بیماری دیابت است که در کنترل دیابت باید به آن باید توجه نمود. هیپوگلیسمی عبارت است از کاهش قند خون به کمتر از ۷۰ تا ۸۰ میلی‌گرم در دسی لیتر و علایم آن عبارتند از: افزایش ضربان قلب، سرگیجه، سنگینی سر، احساس گیجی و گنگی، لرزش، اضطراب، عرق کردن، خواب آلودگی، احساس ضعف و گرسنگی و اختلال در صحبت کردن ممکن است پزشک معالج تان بسته به شرایط بالینی شما یک محدوده قند خون خاص را برای شما به عنوان قند خون مناسب در نظر گیرد؛ لذا باید توجه داشته باشید که کنترل قند خون شما به منظور پیشگیری از بروز عوارض نامطلوب دیابت می‌باشد و نباید نگاه وسواس گونه به آن داشته باشید. بلکه باید قند خون خود را با مشورت پزشک متخصص، در یک محدوده مناسب حفظ کنید. همچنین می‌بایست از خطر افت قند خون مصون بمانید.

نوار تست قند یورایت

ویژگی های نوار تست قندخون یورایت سبز (مدل:۴۲۷۹ – ۵۰ عددی)

  • ۵۰ عددی. دارای هلوگرام
  • تاریخ مصرف ۱٫۵ سال
  • مناسب برای استفاده در دستگاه تست قند خون Urightدستگاه و نوار تست قند یورایت

مشخصات و ویژگی ها دستگاه 

 دستگاه تست قند خون یورایت TD – 4279 Uright دارای هشدار دهنده کتون مقدار خون مورد نیاز ۰٫۷ ul اندازه گیری قند خون در ۷ ثانیه خون گیری از سایر نقاط بدن (AST ۴۵۰ ) حافظه به همراه تاریخ و ساعت میانگین گیری ۷٫۱۴٫۲۱٫۲۸٫۶۰٫۹۰ روزه ساخت شرکت Taidoc تایوان دارای گارانتی می باشد. 

اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:دستگاه تست قند خون یورایت سبز مدل 4279
Your Rating