سال نو مبارک !

سفارشات آنلاین یا تلگرام ایتا پذیرفته می شود ارسال از ۱۴ فروردین

ژل پیوریلون - Purilon Gel

موجود نیست
فقط %1 عدد مانده
کد کالا
3900-3903
  • این ژل به دلیل غلظت مناسب بروی محل زخم به صورت ثابت می ماند و به پایین سرریز نمی شود
  • این ژل شامل کلیسیم آلژینات Sodium Carboxy Methyl Cellulose یا ذرات جذب کننده رطوبت سلولزی و آب تصفیه شده می باشد
  • دبرید کننده سریع و قابل اطمینان

 ژل پیوریلون-Purilon Gel

ویژگی های ژل پیوریلون:

 

  • این ژل به دلیل غلظت مناسب بروی محل زخم به صورت ثابت می ماند و به پایین سرریز نمی شود
  • حداقل شدن تراوش و خیس شدن بافت چسبنده ژل باعث می شود که جابه جا نشود و حتی پس از جذب آلودگی ها ترشحات به صورت منسجم باقی بماند وخیسی و تراوش را کاملا از بین می برد.
  • این ژل شامل کلیسیم آلژینات Sodium Carboxy Methyl Cellulose یا ذرات جذب کننده رطوبت سلولزی و آب تصفیه شده می باشد
  • دبرید کننده سریع و قابل اطمینان
  • هیدراتاسیون یا hydration رطوبت دهی مناسب و همچنین رطوبت گیری به اندازه
  • کاهنده خطر خیس خوردگی
  • کاربردی مطمئن و بسیار آسان

 

موارد مورد استفاده ژل Purilon :

 

دبرید کننده بافت سیاه و زرد رنگ زخم به روش اتولینیک

 

نحوه مصرف ژل کلوپلاست پیوریلون:

 بروی محل مورد نظر به مقدار لازم استفاده گردد.

به کاربردن و برداشتن آسان فرد اعمال کننده می تواند اجرای ساده و ضدعفونی شده ای را تنها با یک دست انجام دهد. برداشتن و پاک کردن این ژل به علت چسبندگی بالا حتی بعد از جذب مواد ترشح شده، به آسانی انجام می گیرد.

  

توضیحات ژل پیوریلون کلوپلاست

 مکانیسم عملکرد ژل :

ترکیب منحصر به فرد از خواص جذب و آبرسانی این ترکیب درمان زخم رطوبتی و دبریدمان اتولیز را پشتیبانی می کند. پیور یا pure  به انگلیسی معنی خالص بودن می باشد و استفاده از این کلمه در نام این محصول بخاطر به کار نبردن هیچ ماده دارویی می باشد. جالب اینکه نود در صد حجم این محصول از آب مقطر می باشد که در ترکیب با ذرات جذب کننده رطوبت سلولزی Cmc و آلژینات کلسیم یک هیدروژل با غلظت مناسب بوجود آورده که در زمینه رطوبت دهی و رطوبت گیری تناسب کاملاً ایده آل ای را دارد.

این ژل در تماس با بافت های سیاه رنگ نکروز یا رنگ زرد بر حسب مقدار اگزودا و رطوبت محل زخم ، به اندازه لازم رطوبت می دهد و یا رطوبت اضافی را جذب می کند.

در این گونه زخم ها و یا شرایط ها ژل پیوریلون بافت را مورد بررسی و تجزیه قرار داده و آن را حل می کند بی آنکه به سلول های سالم آن آسیب برساند. در این صورت در هر بار مصرف کردن از این ژل بافت نکروز کاهش پیدا می کند. برای انتخاب روش دبرید کردن که به روش شارپ یا جراحی صورت گیرد و یا با استفاده از ژل پیوریلون به بیمار و شرایط زخم آن بستگی دارد .

بعضی مواقع بافت های نکروز سیاه رنگ یا زرد رنگ ضخامت بالایی دارند دبرید کردن جراحی را مقدور نسازد در این شرایط استفاده از ژل purilon لازم و راه حل می باشد.

ژل Purilon ، بافت های مرده را آبرسانی می کند و ترشحات اضافی و دلمه های زخم را جذب می کند.

معمولاً یک درمانگر با علم و تجربه و امکان ارزیابی زخم و شرایط بیمار شیوه مناسب را انتخاب می کند وحتی اگر آن را به همراه شیوه دیگری به صورت ترکیبی توام استفاده کند به طور نمونه با یک یا دو مرحله استفاده از این ژل و نرم شدن بافت نکروز شرایط مناسب و ایده آلی را برای دبریدمان جراحی به وجود می آورد، همچنین در مراحلی که دبریدمان را با ژل پیوریلون ادامه می دهد در میان تعویض های پانسمان زخم با ابزار های مناسب محل های بافت نکروز را دبرید کند و به درمان زخم سرعت بیشتر ببخشد.

 

 

ویژگی های مورد استفاده از این ژل زخم کلوپلاست :

استفاده از ژل پیورلون نیاز به یک پانسمان ثانویه دارد در این موارد کامفیل شفاف یا کامفیل ضربدری انتخاب مناسب می باشند

برای زخم پای دیابتی در صورت استفاده از ژل روی آن از پانسمان بیاتین استفاده کنید و در آخر آن را با بانداژ در محل خود ثابت کنید

در هربسته 25 گرمی ژل پیوریلون بیشتر از 30 گرم ژل پر شده که در صورت جای ماندن اندکی از ژل داخل بسته نگرانی باقی نماند .ژل purilon کلوپلاست در دو سایز 15 و 25 گرمی موجود می باشد

ترکیب محصول

ژل Purilon شامل آب خالص، کربوکسی متیل سلولز سدیم و آلژینات کلسیم است. این ژل یک محصول بسیار ملایمی است چرا که شامل مواد طبیعی بدون هرگونه افزودنی است.

 

دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:ژل پیوریلون - Purilon Gel
Your Rating