سال نو مبارک !

سفارشات آنلاین یا تلگرام ایتا پذیرفته می شود ارسال از ۱۴ فروردین

ژل دبریدمان زخم های نرمال اسلاف (NDG)

موجود
کد کالا
ژل دبریدمان زخم های نرمال اسلاف (NDG)
‎436,800 تومان

ژل دبریدمان زخمهای نرمال اسلاف (NDG)

ژل دبریدمان زخم های نرمال دارای اسلاف جهت درمان زخم های عفونی دارای اسلاف (زخم های عفونی زرد و یا زرد-سیاه ) استفاده می شود تا زخم را به مرحله گرانوله آورده تا درمان تکمیلی انجام شود. ژل دبرید نرمال  بدون ایجادحساسیت و آسیب به بافت سالم باعث از بین بردن بافت های مرده (سلاف و نکروز) از سطح زخم می شود و بدلیل دارا بودن عصاره سلول های بنیادین مزانکایمال ، فاکتورهای رشد ، سایتوکین ها ، ماتریکس خارج سلولی و بایواکتیوها درمان کیفی و سریع بافت های آسیب دیده زخم ها را با کمترین اسکار و کلویید انجام می دهند.

این محصول نوعی ژل زیست فعال ( بیواکتیو ) است. ژل دبرید نرمال به صورت اتولیتیک عمل می کند و بدون آسیب به بافت سالم باعث از بین بردن بافت های مرده (نکروز) از سطح زخم می شود. یک عامل خارجی مثل التهاب – سم باکتریایی – تروما و زخم می تواند منجر به نکروز گردد.

ویژگی های ژل دبرید نرمال

  • دبرید به روش اتولیتیک و بدون ایجاد خونریزی و درد
  • غیر تهاجمی
  • مرطوب سازی بافت های خشک ونکروزه
  • فاقد سمیت سلولی
  • ضد حساسیت و تحریک پوستی
  • ضد چسبندگی پانسمان به سطح زخم
  • ازبین برنده عفونت و اسلاف به رنگ زرد و یا زرد-سیاه در زخمهای اسلاف و نرمال

ژل دبریدمان نرمال لایف سل

نرمال ژل دبریدمان لایف سل برای برداشت بافت های مرده و اسلاف و نکروزه روی زخم استفاده می شودکه معمولا زرد رنگ و یا زرد-سیاه رنگ رنگ هستند . پانسمان ژل لایف سل بر پایه ی آب است که بافت اسلاف و نکروتیک زخم را به طور موثری دبرید و نرم می کند.

 کاربرد نرمال ژل لایف سل

نرمال ژل در زخم هایی با بافت اسلاف دارای ترشح و زخم های عفونی زردرنگ یا زرد-سیاه رنگ استفاده می شود.

 روش استفاده از کیت ژل دبریدمان لایف سل

  • ژل دبریدمان را بر اساس نوع زخم انتخاب کنید.
  • بسته بندی را از جای مشخص باز کنید.
  • به مقدار لازم ژل بر روی زخم قرار دهید.
  • پانسمان ثانویه را به اندازه زخم بریده و روی ژل قرار دهید.
  • روی پانسمان ثانویه آن گاز استریل گذاشته و پانسمان نمایید.
  • در بافت های خشک و سفت هر 48 ساعت استفاده کنید.
  • در سایر موارد می توانید مدت استفاده از ژل را به 24 ساعت کاهش دهید.

مهمترین ماده موثره این محصول عصاره غشای آمنیوتیک به همراه عصاره سلول های بنیادین مزانکایمال می باشد و حاوی فاکتورهای رشد و سیتوکینهای مهم جهت ترمیم زخم، نوتروفیل و آنتاگونیستهای اينترلوکین بعلاوه فیبرونکتین و کلاژن، گلیگوپروتینها و گلیکوزآمینوگلیکانها است که می تواند در درمان زخم ها بدون ایجاد اسکار و کلویید مؤثر باشد.

فاکتورهای رشد موجود در محصول با تأثیر بر روی سلول های فیبروبلاست منطقه هدف باعث تکثیر آنها و ترشح ماتريس خارج سلولی شده و باعث تسهیل مهاجرت سلولی می گردد.

ساير ويژگی های پرده آمنیویک شامل ايمونوژنیسیته و آنتی ژنیسیته پايین، پیشگیری ازتشکیل کلويید و بافت اسکار، اتصال سريع به سطح زخم وتسهیل تمايز و اتصال سلولی، القا و تسهیل مهاجرت سلولی، قابلیت استفاده درتمام سطوح بدن، کاستن ازالتهاب و درد درناحیه، ايجاد بستر همگن در رشد مجدد بافت، کاستن ازاحتمال رشد مجدد تومور، نداشتن ريسک پس زدن پیوند، نداشتن مسمومیت موضعی و سیستمیک، پیشگیری از تکثیر باکتری روی سطح ویژگی های بارز محصول است.

کنترل کیفیت محصول ژل دبریدمان

کنترل کیفیت محصولات لایف سل شامل یک شبکه گسترده کامل غربالگری اهدا کنندگان و انجام آزمایشات کامل و دقیق ویرولوژی و سرولوژی می باشد که مطابق با استانداردهای تعیین شده جهانی EU-directive 23/2004  است کنترل کیفی مطابق با گایدلاین FDA آمریکا (HCT/P) (21 CFR Part 1271) و طبق ضوابط استاندارد مهندسی بافت AATB آمریکا انجام می پذیرد و درفرایند بیوتکنولوژی تولید این محصولات استریل کلیه غربالگری ها از حیث بیماری های مزمن ، عفونی ، نورولوژیک ، اتوایمیون و بدخیمی همچنین آزمایشات کنترل کیفی سرولوژیک و باکتریولوژیک طبق ضوابط TEMP و استاندارد AATB آمریکا انجام می پذیرد.

 

 

اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:ژل دبریدمان زخم های نرمال اسلاف (NDG)
Your Rating