پودر ترمیم زخم آسافارما

موجود
کد کالا
پودر ترمیم زخم آسافارما 2 گرمی
‎255,000 تومان

پودر ترمیم زخم آسا فارما در مواجه با زخم فرم ژلی می شود جاذب مدیریت شده اگزودا تعادل رطوبت

پودر ترمیم زخم آسا فارما

پودر پانسمان نوین بهبود زخم های عمیق و حفره ای آسافارما با تکیه بر به روزترین دستاوردهای پزشکی اصول عملی و علمی و با استفاده از موثرترین زیست پلیمرهای طبیعی فعال بیولوژیکی در روش ساخت محصولات تولید و طراحی شده اند که نتایج خارق العاده ای در درمان انواع مختلف زخم های مزمن و حاد داشته اند

زخم های حفره ای و باز بخاطر تخریب لایه های پایینی پوست سریعا عفونی میشوند و میکروب ها به سرعت میتوانند به داخل لایه های عمقی تر نفوذ کنند و گسترش یابند همچنین داخل گره های لنفاوی شوند و از این مسیربه کل بدن پخش شوند

پانسمان پودر جاذب با ساختار گرانولی آسا فارما یک پانسمان اولیه با پر کردن زخمهای حفره ای با دسترسی سخت از ابتدا تا انتهای مراحل درمان زخم را پوشش می دهند و با عملکرد پیشرفته در جذب ترشحات به علت وجود ترکیب با ماهیت جاذب ، جلوگیری از پیشرفت یا ایجاد عفونت شده و به این صورت ترتیب روند دبرید اتولیتیک ، هضم بافت نکروتیک و مدیریت ترمیم بافت های مختلف درگیر در زخم و اسکار زخم انجام می شود.

در حقیقت مهم ترین نتیجه پانسمان گرانولی آسا به وجود آوردن فرم ژلی در حفره زخم است

اهمیت ژلی شدن پودر ترمیم زخم آسا فارما در زخم حفره ای

بسته شدن زخم های حفره ای یا تونلی سبب به وجود آمدن محیط بی هوازی مناسب رشد و پیشرفت میکروارگانیسم ها میشود

این پودر با جذب اگزودا و تغییر شکل به ساختار ژل با افزایش حجم زخم و ایجاد تورم درحفره زخم مانند سدی عمل میکند که علاوه بر ممانعت از نفوذ و ورود عوامل میکروبی  کمک به جلوگیری از بسته شدن سطح زخم میکند.

پانسمان ژل شده در حفره ی زخم با ایجاد محیط مرطوب و جلوگیری از بوجود آمدن بافت خشک نکروتیک به سریع شدن روند درمان کمک می کند.

بستر زخم با افزایش میزان پودر با ساختار ژل پانسمان پوشانده می شود. بصورتی که هیچ محلی از سطح زخم بدون پانسمان باقی نمی ماند. تشکیل توده ژلی موجب می شود که پانسمان به بسترزخم نچسبیده و به راحتی برداشته شود در اینصورت هیچ گونه آسیبی به بافت گرانوله در حال ترمیم وارد نمی کند، همچنین بیمار تعویض پانسمان بدون آسیب و بدون درد  را تجربه می کند.

مکانیسم عمل پودر ترمیم زخم آسافارما

اثر گذاری پانسمان پودر ترمیم زخم آسا با کنترل التهاب ، برداشتن بافت های نکروتیک ، عفونت زخم ، اضافی ترشحات زخم و کنترل میزان اگزودا که از اصول آماده سازی محل زخم می باشند شروع می شود و در ادامه با عملکرد دبریدمان اتولیتیک و ایجاد محیط آنتی باکتریال طولانی اثر به ترمیم کامل زخم منجر می شود. پودر پانسمان آسافارما با چهار عملکر موجب فعال شدن زخم و افزایش سرعت ترمیم زخم با حداقل مقدار بافت اسکار می شود.

  1. تبدیل از شکل پودر به حالت ژل در زخم و جذب ترشحات
  2. سرعت بخشیدن فاز التهابی به عنوان اولین مرحله ترمیم زخم با فعال شدن دبریدمان اتولیتیک و تجمع سلول های ایمنی و فاکتورهای موثر در ترمیم زخم جهت تحریک ایجاد بافت گرانوله
  3. کاهش هفتاد درصدی طول درمان با هیدراته نگاه داشتن محل زخم، حفظ رطوبت بهینه ، جلوگیری از ایجاد بافت نکروتیک و اسلاف
  4. عملکرد ایجاد پوشش آنتی باکتریال روی زخم ، آنتی سپتیک و سرعت بخشیدن درمان زخم با پیشگیری از عفونت

ترمیم زخم آسافارما مزایا و موارد مصرف پودر پانسمان

  • مناسب برای درمان انواع زخم های اگزوداتیو مزمن و حاد
  • مناسب برای درمان انواع زخم های دیابتیک
  • مناسب برای مدیریت درمان زخم های گیرنده و محل دهنده پیوند پوست
  • مناسب ترمیم زخم های سوختگی درجه1 و2 سطحی و عمقی
  • امکان استفاده به تنهایی برای زخم های اپیتلیزه و گرانوله
  • از خشک شدن بستر زخم های حفره ای و عمیق با دسترسی دشوار جلوگیری میکند
  • کاهش خطر خیس خوردگی لبه های حاشیه ای اطراف زخم های دارای ترشح
  • از بین بردن اگزودا در زخم هایی با سطح عفونت متوسط تا نسبتا شدید
  • مساعد برای پاکسازی بستر زخم از بافت اسلاف
  • برای اطراف پین های ارتوپدی و تجهیزات استومی مناسب است
  • جلوگیری از بروز عفونت در زخم های در معرض خطر

نحوه مصرف پودر آسا فارما

ترجیحا در جراحات باز و تازه محل زخم با استفاده از محلول شستشو دهنده زخم مناسب از لخته های خون پاکسازی شود.پودر پانسمان آسافارما را مستقیما در محل زخم بریزید. توجه شود که به دلیل ایجاد تورم پانسمان در ساختار ژلی حفره زخم کاملا پر نگردد. با یک پانسمان ثانویه ساده روی زخم را بپوشانید. حداکثر پس از 72 ساعت پانسمان تعویض گردد.

اطلاعات بیشتر
سایزبندی2 گرم
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:پودر ترمیم زخم آسافارما
Your Rating