سال نو مبارک !

سفارشات آنلاین یا تلگرام ایتا پذیرفته می شود ارسال از ۱۴ فروردین

پانسمان فوم الوین چسبدار-Allevyn Adhesive

موجود نیست
کد کالا
66000043-660000599-66000044-66000045-66000046-66000744
Rating:
100% of 100
‎1 تومان

قابل استفاده برای انواع زخمهای فشاری،حاد،مزمن،عفونی،قارچی،سوختگی درجه1و2،دیابت و بدخیم می باشد.

پانسمان فوم الوین چسبدار Allevyn Adhesive

پانسمان فوم الوین چسبدار به گونه ای طراحی شده است تا از پردازش بهینه مایعات برای پشتیبانی از بهبود زخم مرطوب اطمینان حاصل شود. ALLEVYN یک پانسمان اقتصادی است که به طور خاص برای مدیریت زخم های مزمن یا حاد اگزودینگ طراحی شده است.

Allevyn متشکل از یک لایه از فوم پلی اورتان آبگریز نرم و حدود چهار میلی متر ضخامت ، بین فیلم پلی اورتان نیمه نفوذپذیر و یک لایه تماس با زخم پلیمری سوراخ شده است. این لایه داخلی با یک چسب آکریلیک ضد حساسیت زا پوشانده شده است که در صورت وجود رطوبت شکسته می شود و اطمینان حاصل می کند که پانسمان به سطح زخم نمی چسبد. لبه های بالشتک به یک پروفایل بسیار نازک کمک می کند که از گرفتگی آن روی لباس یا ملافه ، جلوگیری شود و چسب باعث تثبیت مطمئن پانسمان به پوست اطراف زخم می شود.

این پانسمان حتی در مناطقی که لباس پوشیدن بدن دشوار است ، می ایستد و در جای خود باقی می ماند. ممکن است حداکثر چهار برابر اگزودا از هیدروکلوئیدها جذب شود و برای زخمهای متوسط تا شدیدا اگزودا مناسب است. لایه تماس با زخم منحصر به فرد ، اجازه جذب و تبادل گاز می دهد. به سطح زخم نمی چسبد و پوست را تحریک نمی کند. ضد آب است و کمک به جلوگیری از آلودگی باکتری ها می کند.

اگرچه فیلم بیرونی در مقابل بخار رطوبت قابل نفوذ است ، اما سد موثری در برابر آب یا اگزودات زخم ایجاد می کند و همچنین مانع عبور میکروارگانیسم ها از پشت قسمت پانسمان می شود. هنگامی که روی زخم اگزودینگ اعمال می شود ، پانسمان مایعات اضافی را جذب می کند ، اما با کاهش تولید اگزودات ، قسمت پشتی فیلم باعث از بین رفتن رطوبت و خشک شدن کامل پانسمان می شود. به این ترتیب پانسمان زخم را در حالت مرطوب نگه می دارد و بدین ترتیب ، محیطی فراهم می کند که برای بهودی مفید است.

Allevyn ممکن است بر روی انواع زخم های برجسته عمق محدود اعمال شود ، از جمله زخم های کم عمق مختلف اتیولوژی ، زخم های جراحی ، سوختگی جزئی و محل های اهدا کننده پس از رسیدن به خونریزی.

 

موارد استفاده

مخصوص زخم های حاد و مزمن با ترشحات کم تا فوق العاده زیاد

جهت انواع زخم های دیابتیک، فشاری و زخم های بدخیم

مناسب زخم سوختگی درجه یک و دو سطحی 

مناسب جهت زخم های عفونی و قارچی

ضد آب و ضد باکتری با قابلیت استحمام

 

موارد منع مصرف

هیچ گونه علامت منع مصرف مطلق در مورد استفاده از Allevyn گزارش نشده است ، اما در صورت استفاده از زخم های خشک مانند آنهایی که با یک زخم یا بافت نکروز سیاه سخت پوشانده شده اند ، پانسمان دارای ارزش محدود خواهد بود. قبل از استفاده از پانسمان باید با عمل جراحی یا با روش های دیگر برداشته شود.

روش استفاده

ابتدا پانسمان با سایز مناسب را انتخاب می کنیم

سلیز پانسمان باید به گونه ای باشدکه 1.5تا2 سانتی متر اطراف زخم را بپوشاند و درضمن این پانسمان قابل برش می باشد

سپس زخم را به خوبی با محلول شستشودهنده مناسب یا سرم نمکی تمیز می کنیم

سپس پانسمان را به آرامی روی زخم قرار می دهیم و صاف می کنیم

زمان تعویض پانسمان

تعویض پانسمان بستگی به ماهیت زخم و میزان ترشحات تولید شده دارد. روی زخم غیر آلوده تمیز ، ممکن است تا هفت روز در موقعیت خود باقی بماند .

Allevyn در یک کیسه پوست کاغذ ارائه می شود که با تابش استریل می شود. پانسمان به صورت پد مربع یا مستطیل برای استفاده روتین موجود است ، اما نسخه های مخصوص شکل برای تهیه پانسمان ناحیه ساکرال موجود است.

اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:پانسمان فوم الوین چسبدار-Allevyn Adhesive
Your Rating