سال نو مبارک !

سفارشات آنلاین یا تلگرام ایتا پذیرفته می شود ارسال از ۱۴ فروردین

پانسمان طبابرن - TEBABURN

موجود
فقط %1 عدد مانده
کد کالا
پانسمان طبابرن - TEBABURN
As low as ‎123,000 تومان

این پانسمان به دلیل وجودذرات طلانه تنها دردرمان عفونت بسیار قدرتمند عمل می کند، بلکه سرعت ترمیم و درمان زخم رانیز افزایش می دهد

پانسمان طبابرن - TEBABURN

نانو ذرات طلا به عنوان تازه ترین دستاورد علم درمان زخم به شمار می آید که نه تنها در درمان عفونت بسیار قدرتمند عمل می کند، بلکه به دلیل اثرات شگرف خود، سرعت ترمیم و درمان زخم رانیز افزایش می دهد. شرکت دانش بنیان تریتا، به عنوان پیشرو در محصولات پیشرفته ترمیم زخم ، مفتخر است که اولین پانسمان نوین حاوی نانو ذرات طلا در جهان را به نام  طبابرن معرفی و عرضه کند.پانسمان طبابرن به واسطه حضور نانو ذرات اثرات آنتی اکسیدانی فوق العاده ای از خود نشان داده که موجب کاهش سریع التهاب زخم می گردد.علاوه بر این ، به دلیل تحریک رشد و میتوز سلول های فیبرو بلاست و افزایش مهاجرت سلولی ، روند بهبود زخم را تسریع  می کند.

موارد مصرف طبابرن

  • انواع سوختگی ها
  •  انواع زخم های دارای عفونت
  •  انواع زخم های دارای عفونت
  •  زخم های دیابتی
  •  زخم های عروقی
  •  زخم بستر

ویژگی های طبابرن

آنتی اکسیدان قدرتمند و کاهش التهاب درزخم

گونه های فعال اکسیژن ترکیبات آنتی میکروبیال بدن هستند، اما غلظت های بالای ROS   موجب التهاب مزمن  و تخریب در محل زخم می گردد . پانسمان طبابرن به واسطه نانو ذرات طلا با اثرات آنتی اکسیدانی خود در محل زخم ، از تشکیل بیش از حد ROS جلوگیری کرده و التهاب را کاهش می دهد ، در نتیجه ترمیم زخم تسریع می گردد.

رگزایی و تسریع ترمیم زخم

پانسمان طبابرن به روش های متعددی مانند افزایش رشد و میتوز سلول های فیبرو پلاست ، افزایش مهاجرت سلولی ، تحریک آنژیوژنز، اثرات آنتی اکسیدانی و کاهش التهاب ، بر روند ترمیم زخم موثر می باشد ، که به دلیل اثرگذاری بر هر چهار مکانیسم فوق ،پانسمان طبابرن بهبود زخم را تسریع می کند.

کاهش درد بیمار   

یکی از نارضایتی های بیماران ( به خصوص در زخم های سوختگی ) ، در دناشی از زخم و تعویض پانسمان است.پانسمان طبابرن از طریق هیدراسیون پایانه های عصبی و کاهش غلظت برادیکنین، میزان درد بیماران را کاهش می دهد.

درمان عفونت و اثرات آنتی میکروبیال با طیف گسترده

پانسمان طبابرن از یک سو از طریق ایجاد منافذ در دیواره میکروارگانیسم ها و از سوی دیگر از طریق اتصال DNA میکرو ارگانیسم و جلوگیریاز رشد ، میتوز و عملکرد میکروب ها باعث نابودی و غیر فعال گشتن میکروارگانیسم ها می گردد. بنابراین پانسمان طبابرن به وسیله نانو ذرات طلا اثرات آنتی میکروبیال دوگانه باکتریوسیدال و باکتریواستاتیک دارد و برر روی انواع میکروارگانیسم های مقاوم به درمان اثرگذار است.

ایجاد رطوبت ایده آل در سطح زخم

پانسمان طبابرن از طریق اسمز رطوبت رسانی به زخم و همچنین جذب ترشحات زخم را دارد، در نتیجه در زخم های کم اگزودا رطوبت رسانی به زخم را انجام می دهد.این پانسمان در زخم های با ترشح متوسط نیز اگزودای زخم را جذب کرده و رطوبتی ایده آل را ایجاد می کند.

عدم چسبندگی به زخم

پانسمان طبابرن در هنگام استفاده کاملاً بستر زخم را می پوشاند اما چسبندگی به سطح زخم ندارد و در هنگام تعویض بدون آسیب به سطح زخم و بدون ایجاد درد، تعویض می گردد.

نحوه استفاده از پانسمان طبابرن TEBABURN

ابتدا زخم را با محلول ضدعفونی کننده یا سرم شستشو کاملا پاکسازی کنید

با استفاده از یک قیچی استریل شده ، پانسمان را به اندازه زخم برش دهید

سپس آن را به مدت سه دقیقه در آب مقطر قرار دهید

پانسمان طبابرن را روی زخم قرار دهید به طوری که بستر زخم را پوشش دهد

یک عدد گاز استریل را به آب مقطر آغشته نمایید و آن را روی طبایرن قرار دهید

سپس زخم پوشیده شده با طبابرن را با پانسمان ساده بپوشانید

 

نکته

برای تعویض پانسمان پس از برداشتن پانسمان ثانویه ابتدا طبابرن را با سرم شستشو مرطوب کرده و سپس جدا کنید. همچنین به منظور عملکرد بهتر طبابرن از پوشاندن کامل پانسمان ثانویه با چسب خودداری کنید.

تعویض پانسمان طبابرن به میزان ترشحات و اگزودای زخم بستگی داشته و می تواند 24 الی 72 ساعت روی زخم بماند.

 

 

دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:پانسمان طبابرن - TEBABURN
Your Rating