سال نو مبارک !

سفارشات آنلاین یا تلگرام ایتا پذیرفته می شود ارسال از ۱۴ فروردین

فوم تراکئوستومی فارم اکتیو - Tracheostomy Foam

موجود نیست
کد کالا
فوم تراکئوستومی فارم اکتیو - Tracheostomy Foam
Special Price ‎14,400 تومان مبلغ عادی ‎28,800 تومان

این پانسمان به طور ایمن به پوشش ، محافظت ، جلوگیری از جوش های پوستی ، راحتی از زخم می پردازد .

فوم تراکئوستومی فارم اکتیو - Tracheostomy Foam

پانسمان فوم تراکئوستومی ترکیبی از سرعت انتقال بخار با رطوبت بالا (MVTR) و ظرفیت جذب عالی برای تولید پانسمان بی نظیر در انتقال مایع است. غشای ضد آب و خارجی از زخم در برابر آلودگی ها و باکتری ها محافظت می کند.

مزایا

  • این پانسمان از یک ساختار فوم منحصر به فرد برای دور کردن مایعات از بستر زخم برخوردار است.
  • بالاترین میزان انتقال بخار رطوبت (MVTR) در بین پانسمان های کف ، جلوگیری از جوش پوستی و پیشبرد بهبود بهینه.
  • لایه کف کارآمد اگزودات زخم را جذب می کند و مایعات را از بستر زخم دور می کند.
  • غشای ضد آب خارجی تمیز کردن ناحیه زخم را ساده کرده و از زخم در مقابل باکتری ها و آلاینده ها محافظت می کند.
  • چسبندگی ایمن و منطبق با مناطق سخت لباس پوشیدن را ارائه می دهد.
  • نرم و راحت.
  • جذب ، تبخیر و محافظت بسیار کارآمد.
  • به طور ایمن به پوشش و محافظت از زخم می پردازد.

 

ساختار منحصر به فرد پانسمان Tracheostomy باعث می شود مقادیر زیادی از ترشحات را جذب کند. این مانع از زخم شدن می شود و به حفظ وضعیت پوست بیمار در ناحیه پیرستوم کمک می کند.

دیافراگم "سوراخ کلید" در پانسمان Tracheostomy برنامه ها را ساده می کند. در صورت لزوم ، پانسمان ممکن است به شکل بریده شود. برداشتن پانسمان نیز ساده و بدون درد است و نیاز به حداقل دردسر بیمار دارد.

تنفس OpSite فیلم سطح بیرونی پانسمان Tracheostomy را تشکیل می دهد ، از نشت ترشحات در جلوی پانسمان جلوگیری می کند ، یک سطح تمیز آسان را فراهم می کند و به عنوان مانعی برای مایعات عمل می کند.

طراحی پیشرفته پانسمان تراکئوستومی ، پایبندی به پوست پیرستوم و لوله تراشه را کاهش می دهد و باعث کاهش تروما برای بیمار در حین استفاده و برداشتن می شود.

لایه فوم میانی از نظر راحتی و محافظت از بیمار مزایای قابل توجهی را ارائه می دهد. ساخت و سازهای غیر الیافی همچنین بدان معنی است که ریختن فیبر برخلاف پانسمانهای سنتی گاز ، مشکلی ندارد.

پانسمان تراکئوستومی ، ظاهری تمیز و کاربردی دارد که به اطمینان خاطر بیماران و مراقبان آنها کمک می کند. جذب بالا به این معنی است که تغییرات پانسمان کمتری لازم است ، که باعث می شود پانسمان نه تنها مقرون به صرفه تر باشد بلکه ناراحتی را برای بیمار به حداقل می رساند.

فواید

  • دیافراگم سوراخ کلید
  • لایه بیرونی فیلم صورتی ، ضد آب.
  • لایه مرکزی هیدروسل بسیار جاذب.
  • لایه داخلی غیر چسبنده.
  • پد کوسن

امکانات

پانسمان فوم تراشهوستومی از یک فوم پلی اورتان جاذب آبدوست است که به یک فیلم پلی اورتان ضد آب با اصطکاک کم لمینیت لمینیت شده است که یک سد باکتریایی را نیز فراهم می کند.

پانسمان فوم تراشهوستومی نرم ، سازگار است و همچنین امکان مهار کردن در ناحیه اطراف لوله تراشه را فراهم می کند ، ضمن اینکه توانایی جذب سطوح متوسط ​​تا زیاد اگزودات را نیز دارد ، که این امر به جلوگیری از زخم در اطراف محل لوله گذاری کمک می کند.

پانسمان فوم تراشه استومی چسبنده ای نیست ، که باعث می شود چسبندگی به پوست اطراف و لوله تراشه استخوانی به حداقل برسد و باعث کاهش تروما برای بیمار در حین استفاده و در هنگام برداشتن شود.

علاوه بر قرار گرفتن در اطراف لوله تراشه ، از پانسمان نیز می توان در اطراف روش های لوله گذاری و درج کانول ، فیکساتورهای استخوانی خارجی و لوله های زهکشی زخم با اندازه مناسب استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:فوم تراکئوستومی فارم اکتیو - Tracheostomy Foam
Your Rating