فشارسنج بازویی X3

موجود نیست
کد کالا
X3
‎1,950,000 تومان

فشارسنج «رزمکس (Rossmax) مدل «X3» فشار سنجی دیجیتالی و از نوع بازویی می باشد. از ویژگی های این دستگاه می توان به عملکرد اتوماتیک با یک لمس ، نشانگر آخرین اندازه گیری و تشخیص حرکت اشاره کرد. این فشارسنج مجهز به سیستم تشخیص حرکت می  باشد. در صورت تکان خوردن دست فرد در هنگام اندازه‌ گیری فشار،  علامت خاصی جهت نشان دادن عدم دقت در اندازه گیری بر روی صفحه به نمایش درآمده که در این صورت ، لازم است اندازه‌گیری مجددا صورت گیرد.

از سوی دیگر این دستگاه به آشکارساز ضربان نامنظم قلب (IHB) نیز تجهیز شده است تا درصورت نامنظم بودن ضربان قلب فرد ، علامتی بر روی صفحه نمایشگر آن نشان داده ‌شود. اندازه کاف برای سایز دور بازو بین 24 الی 40 سانتی‌ متر مناسب است. جنس کاف از نوع لاتکس نمی باشد.

این دستگاه با استفاده از چهار عدد باتری قلمی روشن می‌شود. برای روشن کردن این دستگاه می‌توان از آداپتور نیز استفاده کرد که باید به صورت جداگانه خریداری شود. فشار نهایی به صورت دو فشار بالا (سیستولیک) و پایین (دیاسیستولیک) بر روی صفحه نمایشگر ، مشخص می شود. در صورت عدم خاموش کردن فشارسنج، پس از مدت زمان 60 ثانیه ، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می گردد.

این فشارسنج در کنار تطابق با استانداردهای انجمن فشار اروپا ، استاندارد AAMI را نیز بدست آورده است. به طور کلی فشارسنج رزمکس مدل X3 از نوع بازویی بوده و دارای ویژگی هایی نظیر سیستم تشخیص حرکت ، عملکرد اتوماتیک با یک لمس ، نشانگر آخرین اندازه گیری ، کاف دور بازو در اندازه 24 الی 40 سانتی ‌متر و سیستم خاموشی اتوماتیک بوده و انرژی آن علاوه بر باتری، با استفاده از آداپتور نیز فراهم می شود. 

اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:فشارسنج بازویی X3
Your Rating