اسپری آنتی سپتیک طباسپت - TEBASEPT

موجود
فقط %1 عدد مانده
کد کالا
اسپری آنتی سپتیک طباسپت - TEBASEPT
As low as ‎151,800 تومان

اسپری طباسپت به دلیل وجودترکیباتPHMBدارای خواص آنتی میکروبیال بسیار قدرتمند می باشدو بر روی تمامی میکروارگانیسم ها،قارچ ها و میکروب هاموثر می باشد

اسپری آنتی سپتیک طباسپت - TEBASEPT

یکی از دلایل اصلی تاخیر در روند ترمیم زخم میکروارگانیسم های مقاوم به درمان و بیوفیلم ها می باشند.

یکی از چالش های اساسی در درمان زخم وجود عفونت در زخم و درمان آن می باشد.

اسپری آنتی سپتسک طباسپت که حاوی ترکیبات قدرتمندآنتی میکروبیال همچون پلی هگزانید (PHMB)  و سورفکتانت بتائین می باشد. این محصول علاوه بر اینکه بر طیف وسیعی از میکروارگانیسم ها اثر می گذارد، میکروارگانیسم های مقاوم به درمان را نیز پوشش می دهد.

PHMB پلیمر کاتیونی با ساختار مشابه پپتیدهای آنتی میکروبیال می باشد.

ترکیب PHMB  دارای اثر آنتی میکروبیال با طیف وسیعی می باشد و همچنین به دلیل زیست سازگار بودن آن ترکیبی بسیار مناسب جهت درمان عفونت زخم به شمار می رود.

بتائین موجود در این اسپری نوعی سورفکتانت می باشد که از طریق کاهش کشش سطحی، باعث جداشدن بهتر بیوفیلم و میکروارگانیسم ها از سطح زخم می شود و در پاکسازی زخم نقش بسیار مهمی دارد.

 

موارد مصرف طباسپت

جهت پاکسازی، پیشگیری و درمان عفونت در انواع زخم ها مانند:

  • زخم های دیابتی
  • سوختگی ها
  • زخم های بستر
  • زخم های پس از اعمال جراحی
  • بریدگی های و خراشیدگی ها
  • زخم های ناشی از رادیوتراپی
  • محل کاتترهای پزشکی
  • محل سوند های ادراری
  • ناحیه استومی
  •  پاکسازی آسان و بدون درد بقایای پانسمان
  • فعالسازی پانسمان ماتریکس کلاژن طبادرم

سرعت اثر گذاری PHMB

پس از استفاده از اسپری طباسپت اثرات آنتی میکروبیال آن به سرعت آغاز شده و لایه نازکی از ترکیبات آنتی میکروبیال بر روی زخم باقی می ماند و باعث حفظ طولانی مدت اثرات آنتی میکروبیال می شود. به طوری که در طی مدت زمان حدودا 2 ساعت پیش از 99% میکروارگانیسم های مقاوم را از بین می برد.

 

ویژگی های طباسپت

اثرات آنتی میکروبیال با طیف اثر گسترده

امروزه یکی از چالش های مهم در ترمیم زخم درمان میکروارگانیسم هایی است که نسبت به آنتی بیوتیک ها مقاوم می باشند.

ترکیب PHMB موجود در اسپری طباسپت پلیری با بار مثبت است که از طریق ایجاد جاذبه الکتروستاتیک با بار منفی دیواره و غشاء میکروارگانیسم ها ، یکپارچکی غشا را از بین برده و موجب از بین رفتن میکروارگانیسم ها می گردد.این ترکیب بر بسیاری از قارچ ها و باکتری ها موثر می باشد به همین دلیل این ترکیب در ساختار اسپری طباسپت نقش بسیار مهمی در پیشگیری و درمان عفونت زخم دارد.

حذف و جلوگیری از تشکیل بیوفیلم

اسپری آنتی سپتیک طباسپت به دلیل وجود ترکیب PHMB  از تشکیل بیوفیلم که نوعی میکروارگانیسم مقام به آنتی بیوتیک های معمول می باشند جلوگیری می کند و نقش بسیار مهمی در تسریع روند ترمیم زخم دارد.

عدم ایجاد مقاومت میکروبی

اسپری طباسپت حاوی ترکیبات آنتی میکروبیال قدرتمندی همچون PHMB می باشد که در برابر انواع میکروارگانیسم ها موثر می باشد و هیچ گونه مقاومتی نسبت به آن ایجاد نشده و اثرات آنتی میکروبیال آن در درمان عفونت زخم کاملا تضمین شده می باشد.

اثرات آنتی میکروبیال سریع و طولانی مدت

پس از استفاده از اسپری طباسپت لایه نازکی از ترکیبات آنتی میکروبیال روی زخم تشکیل می شود و باعث حفظ طولانی مدت اثرات آنتی میکروبیال می شود

قابل استفاده با پانسمان های مختلف

ترکیبات به کار رفته در اسپری طباسپت به گونه ای است که با پانسمان های معمول تداخلی نداشته و به سادگی در ترکیب با انواع پانسمان ها قابل استفاده می باشد.

زیست سازگار

یکی از ویژگی های مهم محصولات آنتی سپتیک، زیست سازگار بودن آن ها و عدم ایجاد عوارض می باشد و ترکیبات موجود در آن هیچ گونه عوارضی را به سلول های محل زخم وارد نمی کنند .

 

نحوه استفاده

طباسپت را بر روی زخم و تمامی نواحی اطراف زخم اسپری کنید تا محیطی عاری از میکروب و ایده آل جهت پانسمان مجدد ایجاد گردد.

اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:اسپری آنتی سپتیک طباسپت - TEBASEPT
Your Rating