کرم پروپولیس کرویا - Propolis Aloe Cream

موجود نیست
کد کالا
کرم پروپولیس کرویا - Propolis Aloe Cream
Special Price ‎45,000 تومان مبلغ عادی ‎53,000 تومان

کرم ضد جوش پروپولیس برطرف کننده قوی جوش های صورت و آکنه,روشن کننده و درمان اگزمای پوستی می باشد

کرم ضد جوش پروپولیس- آلوئه

Propolis & aloe cream

این محصول  به منظور برطرف کنندگی قوی جوش های صورت و بدن اعم از ( آکنه و جوش های غرور جوانی و جوش های عفونی , جوش های کیستی  ), پزوریازیس  و روشن کنندگی و با داشتن خاصیت مرطوب کننده گی در درمان اگزمای مزمن پوستی و برطرف کنندگی عوارض سوختگی تولید شده است.این محصول درمان فوق العاده برای کاهش و از بین بردن هر نوع جای جوش و زخم است مانند ( زخم های بخیه  و عمل  ) و این بخاطر افزایش جریان گردش خون و تقویت فعالیت آنتی اکسیدانی موجود در بدن است. دارای رایحه خوش بو می باشد و شفاف کننده است

موارد مصرف

در درمان جوش های مزمن و عفونی به شما اطمینان می دهیم که پروپولیس زنبور عسل تنها چیزی است که بطور طبیعی و بدون عارضه و در زمان کم به شما کمک می کند.

ترکیبات

  • این محصول به صورت طبیعی ازبره موم  عسل  و آلوئه ورا تولید شده است .پروپولیس خاصیت ضد میکروبی و باکتریایی  و ضد التهابی دارد و به همین جهت در درمان آکنه و استفاده برای هر نوع پوستی موثر است .وجود باکتری Propionibacterium acne روی پوست یکی از اصلی ترین علل ایجاد جوش بر روی پوست می باشد . پروپولیس روی پوست سبک و فاقد چربی بوده و توسط پوست جذب می شود.
  • دارای املاح مفید جهت تقویت پوست بوده و با تحریک گردش خون زیر پوست به ایجاد نشدن چین و چروک  و جوانسازی پوست کمک می کند.
  • آنتی اکسیدان های موجود در کرم پروپولیس –آلوئه از پوست شما در برابر عوامل محیطی و آلودگی ها محافظت می کند واز  پیری پوست جلوگیری می کند.
  • در میان 300 ترکیب فعال موجود در بره موم هیدروکینون و کاغئین اسید بطور طبیعی و خدادادی در بره موم موجود است. (که ممکن است در داروهای شیمیایی برای زیبائی پوست آنرا تجربه کرده باشید.)
اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:کرم پروپولیس کرویا - Propolis Aloe Cream
Your Rating