سال نو مبارک !

سفارشات آنلاین یا تلگرام ایتا پذیرفته می شود ارسال از ۱۴ فروردین

ویلچر ارتوپدی استاندارد 901

موجود نیست
کد کالا
901
‎800,000 تومان
  • رینگ آلومینیومی
  • تایید استاندارد ایران  CE/FDA/TUV

ویلچر ارتوپدی استاندارد 901

هدف از تجویز ویلچر:
۱) به حداکثر رساندن تحرک فرد بطور مستقل
۲) پیشگیری یا به حداقل رساندن بد فرمی ها یا آسیبهای مختلف در اندامها مثل زخم بستر، خم شدن مفاصل، بد شکلی مفاصل
۳) به حداکثر رساندن عملکرد فرد
۴) بهبود تصور فرد از بدن خودش
۵) به حداقل رساندن هزینه و مشکلات نگهداری ویلچر

خرید یک ویلچر مناسب برای افرادی که مبتلا به ضایعات نخاعی و یا اختلالات حرکتی می باشند، بسیار حائز اهمیت می باشد. یک ویلچر مناسب به بهبود جسمی و روحی فرد در دوره درمانی کمک بسزایی کرده و همچنین در بالا بردن سطح تحرک مستقل فرد، کاهش آسیب به اندام ها، بهبود سطح زندگی و رضایت شخصی فرد بسیار موثر است. به طور کلی می توان گفت که در نظر گرفتن نکاتی مانند سطح آسیب دیده ،سن، مدل ظاهری بدن، دامنه حرکت و قوای جسمانی، مواقع استفاده از ویلچر(برنامه روزانه فرد)و شرایط محل زندگی، کار و یا تحصیل فرد در انتخاب ویلچر مناسب کمک کننده می باشد.

ویلچرهای ساده مد اسکای ویلچرهایی هستند که از جریان برق برای حرکت دادن آن ها استفاده نمی شود و بیمار به کمک چرخ های بزرگ عقب ویلچر خود را جا به جا می کند. ویلچرهای معمولی دارای حداقل امکانات مثل زیر دستی زیرپایی و ترمز می باشند.ویلچر ساده به دو  دسته تقسیم می شود: ویلچر ارتوپدی و ویلچر استاندارد. ویلچری که  دارای زیرپایی و زیر دستی متحرک باشند در این صورت به آن ها ویلچر ارتوپدی می گویند و اگر دارای زیر دستی و زیر پایی ثابت باشند در این صورت هم به آن ها ویلچر استاندارد می گویند.

صندلی های چرخدار ساده بر روی چرخ های عقب دارای ترمز هستند و برخی نیز قابلیت قفل کردن چرخ ها را دارند. این ویلچرها معمولا برای افرادی استفاده می شود که خودشان توانایی حرکت دادن ویلچر خود را دارند و می توانند به راحتی با کمک دستان خود و هندریم های چرخ عقب کار هدایت صندلی چرخدار خود را انجام دهند. 

ویلچراستاندارد مد اسکای مدل901 ارتوپدی و استیل است. طراحی ارگونومیک این ویلچر بر اساس انحناهای کمر انسان حداکثر راحتی را برای کاربران فراهم می سازد. دارای زیر پایی و دسته صندلی متحرک است که در هنگام نشستن بر ویلچر و بلند شدن از آن حداکثر راحتی را برای بیمار فراهم می سازد. نشیمنگاه این ویلچر ساده چرمی است. چرخ عقب ویلچر بادی و چرخ جلو آن طرح بادی است. 

  • رینگ آلومینیومی
  • تایید استاندارد ایران  CE/FDA/TUV

جنس بدنه

استیل روکش کروم

وزن محصول

20

وزن قابل تحمل

110

ابعاد با کارتن

80*27*88

نوع شاسی

لوله ای

زیر دستی

متحرک

زیر پایی

متحرک

چرخ جلو

طرح بادی

چرخ عقب

بادی

کفی

فومی

پشتی

فومی

عرض محصول در حالت باز

60

عرض محصول در حالت بسته

28

عرض تکیه گاه

41

قطر چرخ عقب

61

قطر چرخ جلو

20

ارتفاع محصول

89

طول محصول

106

طول پشتی

41

طول کفی

40

اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:ویلچر ارتوپدی استاندارد 901
Your Rating