سال نو مبارک !

سفارشات آنلاین یا تلگرام ایتا پذیرفته می شود ارسال از ۱۴ فروردین

نوار تست قند خون یورایت سبز مدل 4279

موجود نیست
کد کالا
R4279
‎60,000 تومان

نوار تست قند خون Uright TD - 4279  برای اندازه گیری سطح قند خون در بسته هایی50 تایی ، طراحی شده است. این نوار قابلیت اندازه گیری سطح قند خون در 0.7 میکرولیتر در کمتر از 7 ثانیه را دارد. این دستگاه می توانید از هر نقطه بدن تست تهیه کنید. این ویژگی مناسب افرادی است که باید چند بار در طول روز قند خون خود را تست کنند. لازم به ذکر است که این محصول تحت لیسانس کشور تایوان تولید شده و این قابلیت را دارد که تمامی افراد هر زمان که نیاز به اندازه گیری سطح قند خون خود را دارند از این نوار استفاده کنند.

نوار تست قند خون یورایت (URIGHT) سبز TD-4279

این محصول جهت استفاده با دستگاه تست قند خون یورایت Uright TD - 4279  برای اندازه گیری سطح قند خون در بسته هایی50 تایی ، طراحی و به بازار ارائه شده است. می دانیم که آلودگی های محیطی و رطوبت می توانند بر عملکرد نوارهای تست قند خون تاثیر بگذارند؛ اما با استفاده از بسته بندی های مجزای نوارها در بسته هایی از جنس آلومینیوم و فویل در این محصول، این مشکل بر طرف شده و نوارهای تست به دور از هرگونه تاثیر محیطی در بالاترین سطح، قند خون را اندازه گیری می کنند.

نوار تست قند خون یورایت Uright TD - 4279  تحت لیسانس کشور تایوان به بازار عرضه می شود و برای استفاده بیماران دیابتی و تمام افرادی که لازم است قند خون خود را به طور مرتب چک کنند انتخابی بسیار مناسب است.

نوار تست قند یورایت

ویژگی های نوار تست قند خون Uright سبز TD-4279

  • اندازه گیری سطح قند خون در 0.7 میکرو لیتر از خون
  • اندازه گیری در کمتر از 7 ثانیه
  • عملکرد دقیق، استفاده آسان و بدون درد
  • قابل استفاده درهر نقطه از بدن ( مناسب افرادی که احتیاج دارند چندین بار در طول روز قند خون خود را بسنجند)نوار تست قند یورایت

نکاتی دررابطه با تست قند خون توسط نوار تست

به یاد داشته باشید با این دستگاه می توانید  در هر زمانی که احساس افت فشار قند خون کردید، از نوار تست استفاده کنید. اما نتایج حاصل از آن نمی تواند به تنهایی نشان دهد که شما مشکل خاصی دارید یا خیر. بلکه در این مورد حتما باید با پزشک خود مشورت کنید. زیرا هر انسانی با توجه به سبک زندگی و فعالیت روزانه ای که دارد، یا بازه قند خون مشخص دارد. بنابراین همواره نتایج حاصل از نوار تست قند خون نود را با پزشک خود درمیان بگذارید. همچنین تشخیص بیماری های مختلف نیز با نوار تست قند خون قابل شناسایی نمی باشد. 

همچنین به یاد داشته باشید که با این دستگاه می توانید از هر نقطه بدن تست تهیه کنید.  این ویژگی مناسب افرادی است که باید چند بار در طول روز قند خون خود را تست کنند. در صورتی که علایم شما با نتایج تست همخوانی ندارد، یا هیچ علائمی ندارید، یا دچار بیماری های مختلف و استرس هستید، نمونه خون سر انگشتان دقیق ترین جواب را به شما نشان خواهند داد.

نکات مهم هنگام استفاده از نوار تست قند خون Uright سبز TD-4279 

  • دست های خود را کاملا تمیز کنید. می توانید از الکل یا آب و صابون استفاده کنید.
  • دستهای خود را کاملا خشک کنید. مراقب باشید که نوار تست نیز هیچ گونه آلودگی یا رطوبتی نگیرد. لمس هر گونه آلودگی یا رطوبت یا مواد ضدعفونی کننده مانند الکل می تواند نتیجه را مختل کند.
  • قبل از گرفتن نمونه، محل مورد نظر را ماساژ دهید تا خون در آن منطقه به جریان بیفتد. اینگونه درد کمتری حین انجام تست خواهید داشت.
اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:نوار تست قند خون یورایت سبز مدل 4279
Your Rating