نوار تست قند خون کلور چک سرمه ای 4230

موجود نیست
کد کالا
R4230
‎69,000 تومان

نوار تست قند خون cleverchek - 4230  برای اندازه گیری سطح قند خون درقوطی درب دار 25 تایی مجزا ارائه شده اند . این نوار قابلیت اندازه گیری سطح قند خون در 0.7 میکرولیتر را دارد و باید در محدوده دمایی 4-40 درجه سانتی گراد نگهداری شود . این دستگاه می توانید از هر نقطه بدن تست تهیه کنید. این ویژگی مناسب افرادی است که باید چند بار در طول روز قند خون خود را تست کنند. لازم به ذکر است که این محصول کشور آلمان است و این قابلیت را دارد که تمامی افراد هر زمان که نیاز به اندازه گیری سطح قند خون خود را دارند از این نوار استفاده کنند.

نوار تست قند خون کلورچک 4230 Cleverchek

نوار تست قند خون کلورچک محصولی بهداشتی- طبی با تکنولوژی آلمان می باشد که امکان اندازه گیری قند خون شما را در کمترین زمان و به راحتی فراهم می آورد. این مجموعه قابل استفاده با دستگاه TD-4230 بوده و شامل پکیج 50 عددی نوار تست قند خون می باشد که در دو قوطی درب دار 25 تایی مجزا ارائه شده اند تا در برابر رطوبت، دما و آلودگی های احتمالی محفوظ باشند، این نوارها برای استفاده شخصی و به صورت یک بار مصرف هستند. دمای مناسب برای نگهداری از این محصول در محدوده دمایی 4-40 درجه سانتی گراد می باشد. میزان حجم خون مورد نیاز برای اندازه گیری بسیار کم و حدود 0.7 میکرو لیتر می باشد. 

نوار تست قند خون کلور چک سرمه ای 4230

دستگاه تست قند خون کلورچک  که برای سنجش حدود مقدار قند خون ساخته شده است. کنترل دقیق قند خون در جلوگیری از عوارض دیابت بسیار تاثیر گذار است، بیمارانی که کنترل قند خون روزانه آنها بسیار حیاتی است مثل افرادی که مکرراٌ افت قند خون دارند ، کسانی که انسولین تزریق می کنند ، افراد با دیابت حاملگی نیازمند پایش روزانه قند خون ، به منظور حفظ آن در بهترین مقدار ،توصیه کادر پزشکی به استفاده از این دستگاهها می باشد. از حدود ۱۹۸۰ بر طبق مقالات علمی حفظ قند خون روزانه افراد دیابتی در محدوده نرمال اساس کنترل دیابت عنوان شده ،استفاده چند بار از دستگاه تست قند خون کلورچک در روز از این دستگاه ، توصیه شده است .  این دستگاه از یک سری نوارهایی تشکیل شده بودند که در تماس با قند خون دچار تغییر رنگ می شدند. اکثر دستگاهها الان به اندازه کف دست هستند که حمل آن را در بسیاری مناطق آسان می کند، اینگونه در حین سفر، گردش روزانه و.... می توانید از میزان قند خون خود آگاهی یابید. 

نوار تست قند خون کلور چک سرمه ای 4230


اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:نوار تست قند خون کلور چک سرمه ای 4230
Your Rating