فشارسنج مچی امرون OMRON RS6

موجود نیست
کد کالا
RS6
‎938,800 تومان

در زمان استفاده از این وسیله شما باید به شکل استراحت و آرامش باشید و به صورت  صاف نشسته باشید و آرنجتان را به میز یا چیزی مشابه تکیه دهید و مچ دستتان در راستای قلبتان قرار داشته باشد و کف دستتان مقابلتان باشد همچنین نباید مچتان را به جلو یا عقب خم نمایید, با رعایت این نکات دستگاه با دقت فشار شما را اندازه می گیرد و از این روش می توانید از فشار خود مطلع شوید و سلامتی خود را حفظ نمایید. با قرار دادن وسیله در جعبه پلاستیکی محافظ به راحتی می توانید از آن نگهداری کنید یا آن را جا به جا نمایید. 

فشارسنج مچی امرون OMRON RS6

توضیحات فشارسنج مچی امرون OMRON RS6

فشارسنج مچي امرون RS6 دستگاهي است در سايز مدیوم با نمایشگر نسبتا بزرگ که علاوه بر ميزان فشارخون، ضربان قلب، تاريخ و ساعت را نيز نمایش میدهد و امکان به ذخيره 90 تست مي‌باشد.
اين فشارسنج متناسب با مچ‌هايي با سايز 13.5 تا 21.5 بوده که اين سايز برای مچ‌هاي کوچک نيز است.
RS6 نيز همانند ساير نمونه هاي شبیه اين کمپاني فقط با باتري‌ کار مي‌کند و امکان شارژ با آداپتور برق را ندارد.
در حالت کلي فشارسنج‌هاي مچي امرون براي عموم مردم مورد استفاده است و به خاطر راحتي بيشتر در حمل و نقل مورد پسند واقع مي‌شود اما براي کاربرانی که از بيماري فشار خون رنج مي‌برند توصيه نمي‌شود. اين بيماران بهتر است که از فشارسنج‌هاي بازويي استفاده کنند چرا که امکان خطاي پايين‌تري دارند و به نتيجه‌ي بهتری میگیرند و  بيشتر مي‌توان اطمينان کرد.

اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:فشارسنج مچی امرون OMRON RS6
Your Rating
ما محصولات کاربردی و مورد پسند دیگری برای شما پیدا کردیم!