تیغ بیستوری سرجی شارپ - SurgiSharp

موجود
فقط %1 عدد مانده
کد کالا
تیغ بیستوری سرجی شارپ - SurgiSharp
As low as ‎5,500 تومان

تیغ بیستوری نوعی تیغ جراحی ( استریل ) است که بسیار برنده بوده و برای جراحی های عمومی و عروق مناسب می باشد

 تیغ بیستوری سرجی شارپ

 نوعی تیغ جراحی است که بسیار برنده و تیز بوده و کاربرد آن در جراحی های بدن، کالبد شکافی (برش پوستی ) , بخیه زدن و برخی  موارد در صنایع دستی نیز می باشد. این نوع تیغ جراحی ممکن است یک بار مصرف استفاده شوند (دسته از جنس پلاستیکی بوده و پس از استفاده تعویض می شوند واتصال تیغه به دسته آسان انجام میگیرد ) و یا با کاربرد همیشگی باشند( که اغلب از یک دسته آهنی و یک تیغه استیل غیرقابل جدا شدن تشکیل شده اند. قابلیت تعویض ندارند و میتوان آنها را تیز کرد قابل استریل نیز می باشند ). در ساختار  این تیغه ها استیل کربن و برنج استفاده شده است.

تیغه ها به همراه دسته نمیباشند و دسته ها باید جداگانه تهیه شوند .

چاقوی جراحی از دسته و تیغه تشکیل شده است , تیغه ها به اشکال مختلف مثل ( مستقیم , منحنی , داسی ...) و در ابعاد مختلفی بسته به کاربرد آن تولید میشوند.

دسته بندی تیغ بیستوری و مطابق آن با دسته 

  • تیغ‌های بیستوری شماره ۶،۹،۱۰،۱۱،۱۲،۱۴ و ۱۵با دسته بیستوری شماره ۳ و ۹ منطبق می‌باشند.                        
  • تیغ‌های بیستوری شماره ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ با دسته بیستوری شماره ۴ و ۶ منطبق می‌باشند.

برای نمونه دسته بیستوری شماره ۳، رایج‌ترین الگو در ست جراحی می‌ باشد. تیغ شماره ۱۱ عمدتاً جهت ایجاد شکاف کوچک بکار می‌رود (بطور مثال در عمل حجامت استفاده می شوند). در انتخاب تیغ بستوری موارد مصرف حائز اهمیت است به همین منظور  بسته به عمق ناحیه عمل، جراح چاقوی مناسب را درخواست می‌کند.

تیغ بیستوری به صورت واحد های جداگانه و با استاندارد کافی استریل می شوند و در بسته بندی 100 عددی توزیع می شوند.

تیغ بیستوری سرجی شارپ  ساخت کشور هند , شرکت پارامونت Paramount می باشد.

نحوه قراردادن و در آوردن تیغه روی دسته بیستوری 

نحوه جا انداختن و در آوردن تیغ حتماً باید به کمک سوزن گیر صورت گیرد. انتهای تیغ، مایل بوده و گردن دسته بیستوری  نیز یک شیار یا لبه مایل دارد و بایستی جهت تیغ موقع جا انداختن طوری باشد که آن دو با هم موازی و منطبق شوند. بوسیله پنس قسمت بالا و کند تیغه را گرفته و سپس داخل شیار بیستوری قرار می دهید برای در آوردن تیغ، انتهای آن را با سوزن گیر گرفته و در حالی که دهانه رو به پایین قرار دارد (تا به شخصی که احتمالاً روبروی شما ایستاده آسیبی نرسد)،آن را به جلو رانده تا تیغ خارج گردد.

اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:تیغ بیستوری سرجی شارپ - SurgiSharp
Your Rating