سال نو مبارک !

سفارشات آنلاین یا تلگرام ایتا پذیرفته می شود ارسال از ۱۴ فروردین

ترازو دیجیتال WB-101

موجود نیست
کد کالا
WB-101
‎849,000 تومان

امروزه ترازوهای دیجیتال رواج پیدا کرده و جای ترازوهای آنالوگ یا عقربه ای که در گذشته و به طور معمول در آشپزخانه ها استفاده می شد را گرفته اند. همچنین کاربری این ترازوها نیز دچار تحول شده است.

در روزگار اخیر اهمیت وزن بدن و و نحوه کنترل آن اهمیت یافته و در نتیجه ترازوهای دیجیتال خانگی به عنوان وسیله ای برای تشخیص وزن ، به یکی از وسایل ثابت خانگی تبدیل شده ‌اند که در بیشتر خانه‌ ها یافت می‌شوند. کنترل وزن تاثیر به سزایی بر روی زیبایی ظاهری و سلامت اشخاص داشته و باعث  داشتن تناسب اندام و گارانتی زندگی سالم فرد می‌شود. یکی از ابزارهای ابتدایی که برای شناخت وکنترل وزن استفاده می شود ، ترازوی خانگی دیجیتال می باشد.

ترازو دیجیتال رزمکس (Rossmax) مدل (WB101) یک ترازوی خانگی ساده و کاربردی است. این ترازو نسبت به تغییرات وزن بیش از 100 گرم حساس بوده و تغییرات کمتر از آن را تشخیص نمی دهد. باید به این نکته توجه کرد که وزن یک لیوان آب بیش از 100 گرم بوده که در نتیجه این دستگاه می تواند خوردن یک لیوان آب توسط فرد را نیز تشخیص دهد.

به منظور جلوگیری از اتمام باتری دستگاه ، در صورتی که ترازو پس از اندازه ‌گیری وزن بدون استفاده رها شود، ترازو به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. این ترازو علاوه بر نمایش دادن وزن بر حسب کیلوگرم ، می تواند آن را بر حسب پوند و استون نیز نمایش دهد. به طور کلی ، ترازوی رزمکس مدل WB101 دارای ویژگی هایی نظیر نمایشگر LCD، دقت اندازه‌گیری 100 گرم ، سیستم خاموشی خودکار و تعیین وزن بر حسب سه واحد مختلف می باشد. 

اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:ترازو دیجیتال WB-101
Your Rating