ترازو تشخیصی WB-220

موجود نیست
کد کالا
WB-220
‎311,000 تومان

تکنولوژی چهار سنسوری

دارای حافظه برای چهارکاربر

محاسبه BMI و اندازه گیری چربی بدن

ترازوی دیجیتال رزمکس (Rossmax) مدل «WB220» می تواند تا وزن حداکثر 150 کیلوگرم را تعیین کند. با تعیین سن ، قد و جنسیت شخص ، می توان به وسیله این ترازو شاخص توده بدنی و درصد چربی را نیز مشخص نمود. میزان چربی به ‌صورت درصدی از وزن کل بدن شخص محاسبه شده و نمایش داده  می ‌شود.

محاسبه شاخص توده‌ بدنی با توجه به قد و وزن فرد ، می تواند وزن مناسب برای وی را مشخص نماید. به منظور اندازه ‌گیری وزن ابتدا باید توسط ضربه زدن به سطح ترازو با استفاده از پا آن را روشن کرد. این ترازو نسبت به تغییرات وزن بیش از 100 گرم حساس بوده و تغییرات کمتر از آن را تشخیص نمی دهد. برای نمایش داده شدن وزن در نیمه بالایی صفحه نمایشگر باید برای مدت چند ثانیه بر روی آن ایستاد. اطلاعات مربوط به شاخص توده بدنی و همچنین درصد چربی ، پس از تعیین وزن توسط ترازو آنالیز شده و اطلاعات مربوط به آن ها در بخش پایینی صفحه نمایشگر ، نشان داده می شوند. چند ثانیه پس از بدست آمدن اطلاعات ، ترازو به صورت اتوماتیک خاموش می‌ گردد. این دستگاه توانایی ذخیره اطلاعات اندازه‌ گیری شده در داخل حافظه خود را دارد.

چهار حافظه جداگانه برای استفاده چهار فرد مختلف در هر ترازو وجود دارد. این دستگاه با قرار دادن دو عدد باتری سکه‌ای (CR2032) در پشت آن ، روشن می‌شود. این ترازو علاوه بر نمایش دادن وزن بر حسب کیلوگرم ، می تواند آن را بر حسب پوند و استون نیز نمایش دهد. به منظور انتخاب نوع نمایش وزن ، دکمه ای در پشت ترازو تعبیه شده است. به منظور تعیین شاخص توده بدنی و درصد چربی ، دو قطعه (از جنس الکترود فلزی) در اطراف سطح شیشه ‌ای این ترازو قرار گرفته است.

همچنین چهار حسگر جهت اندازه گیری وزن در زیر پایه ‌های ترازو قرار گرفته است. به طور کلی ترازوی رزمکس مدل WB220 دارای ویژگی هایی نظیر اندازه ‌گیری وزن تا حداکثر 150 کیلوگرم ، محاسبه درصد چربی نسبت به وزن ، تعیین شاخص توده‌ بدنی ، دقت اندازه ‌گیری 100 گرم ، حافظه ا‌ی با ظرفیت ذخیره کردن وزن 4 شخص مختلف ، تعیین وزن بر حسب سه واحد مختلف و منبع انرژی باتری سکه ‌ای می باشد.

اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:ترازو تشخیصی WB-220
Your Rating