تب سنج دهانی امپریال - Digital Thermometer

موجود
کد کالا
تب سنج دهانی امپریال - Digital Thermometer
‎120,000 تومان

تب سنج دیجیتالی امپریال مناسب دهانی و زیر زبانی کودکان و بزرگسالان مقرون به صرفه و اقتصادی

تب سنج دهانی امپریال

درجه حرارت را می توان توسط دماسنج دیجیتالی دهانی امپریال خواند .

دماسنج‌های دهانی برای اندازه‌ گیری تب کودکان بالای ۳ سال و بزرگسالان، دقت بالایی می باشد. کودکان خردسال و افرادی که دچار مشکلات تنفسی هستند باید دهان خود را به اندازه‌ای ببندند که دمای بدن درست اندازه‌ گیری شود

تب سنج زبانی امپریال

نکته مهمی که در مورد تمام تب سنج امپریال حائز اهمیت است این است که فارغ از نوع تب سنجی که استفاده می شود، نباید حرارت بدن کودک یا فرد درست بعد از حمام اندازه گیری شود؛ زیرا معمولاً بعد از حمام کردن درجه حرارت بدن بهطور موقت افزایش مییابد. اندازه گیری دقیق درجه حرارت، حداقل باید ۲۰ دقیقه بعد از حمام کردن انجام شود. همین نکته در مواردی که کودک قنداق یا فرد با لباس زیادی بر تن دارد نیز صدق می کند.

زمان خاصی برای اندازه گیری مقدار دما وجود ندارد، هر زمان که علایم بیماری مشاهده شد باید دست به کار شد. هر دستگاه تب سنج دارای سطح سرعت مختص به خود است. برخی سریع هستند، درحالیکه برخی مدل های دیگر کندترند. با این حال، تب سنج باید ظرف مدت کمتر از ۵ دقیقه یک اعلام دما را نمایش دهد. صرف زمانی بیشتر از ۵ دقیقه ممکن است به معنای خرابی دستگاه باشد و نباید دیگر از آن استفاده کرد.

نگهداری از تب سنج دهانی امپریال 

استفاده از پد پنبه قبل از اندازه گیری دما رایج است، به ویژه در بیمارستان که از تب سنج برای بسیاری از بیماران استفاده می شود. برای تمیزکردن سطح و حتی ضدعفونی کردن همه مدلها به غیر از نوع پیشانی، باید از پد پنبه مقداری هم الکل طبی استفاده شود. به طورکلی تمیز نگه داشتن دستگاه به منزله رعایت بهداشت و سلامت عمومی است.

 

روش استفاده از تب سنج دیجیتالی 301

  1. ابتدا بعد از خارج نمودن پوشش پلاستیکی دکمه کنار صفحه نمایش را یک بار فشار دهید
  2. تب سنج را در زیر زبان قرار داده، دهان را بمدت یک دقیقه بسته نگه دارید.
  3. بعد از اینکه اندازه گیری دمای بدن انجام شد صدای بوق یا بیپ پخش می شود.
اطلاعات بیشتر
سایزبندیسایر
دیدگاه خود را بنویسید
You're reviewing:تب سنج دهانی امپریال - Digital Thermometer
Your Rating